031110

Hej!
Idag har jag bara varit hemma. Jag har gått och små städat i mitt rum hela dagen och jag är fortfarande inte klar!  -.-
Min lillarsyster fyller 10 år i morgon och lite av släkten kommer hem till oss så då måste det vara fint här hemma ;)
Idag har jag även varit ute och cyklat med min brorsa och Polar våran hund :) vi var ute och cyklade i 25 minuter. I skolan har vi gjort vårat egna konditionspass och då skrev jag in att jag skulle ut och cykla någon dag så det fick bli idag. Ska kanske ut och cykla imorgon också för det var så skönt och man känner sig duktig när man kommer hem :)
Nej nu måste jag städa vidare!
Hejsvejs :D

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Sjulia! :D

HEEEEEJ BABYYYYYY!!! <3 Fan vad kul att du har skaffat en blogg?!!?!?!??! :D:D:D hur aseemmm är inte det då?!?!?!? :D:D:D::D:D

Lycka till med städningen ;);););)

Nu ska jag tvätta, hehehehhe! love you :D <3

2010-11-03 @ 19:51:50
Postat av: Smaliin :D

Hahaha ja jag tyckte att det var på tiden att göra det nu! :D Ja jag är äntligen klar med städningen! Lycka till med tvättningen du ;)

2010-11-03 @ 20:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0