Långt inlägg.

Skulle ha publicerat det här inlägget den 10 november men fick inte tid att skriva klart hela inlägget.

Sitter i källaren och kollar på film med Tilda och Rebecca, vi kollar på den ofrivilligare golfaren. Vi fick sluta kl 13.50 idag för att vi skulle jobba hemma med lite matte men jag ska göra det någon annan dag. Vi har prov på torsdag och fredag, på torsdag ska vi ha idrotts prov och på fredag är det matte prov.

Torsdag: Hade prov första lektionen och det känndes som om att det gick bra, glömmde bara skriva dit en lite sak.. Vi hade massage också på den lektionen, det var grymt skönt!
Vi hade ingen datorkunskap för vi fick en uppgift som vi skulle göra istället, så jag Tilda och Rebecca gick ner till datasalen och gjorde den på en gång. På kvällen vid 9 tiden så var det dags för nattinnabandyn, vi klädde ut oss till HULKAR! Men tyvär så förlorade vi våra matcher, men jag och Tilda gjorde iallafall mål :D
Killarna körde verkligen på blodigt allvar! Dom tacklades så att dom åkte utanför sargen och grejer! Men dom var roliga att kolla på :) Jag och Tilda blev lite övertrötta så vi blev hel flummiga när kloclan var över 12 på kvällen, HAHAHAHA!! Den kvällen kommer man verkligen att minnas! <3

Fredag: Alla var grymt trötta på morgonen och hela dagen. Vi började med matte prov som jag inte riktigt vet om det gick bra för. Känns inte som att det skulle göra det om man går och lägger sig efter 4 på morgonen och går upp 7.20 på morgonen samma dag ;) På dansen så skulle vi bara öva på vårat step up pass som vi ska ha om 2 veckor. Och engelskan fick vi ta hem och jobba med så jag slutade alltså 12 idag, men kom hem vid 14.30. Det tar ett tag att åka hem från skolan så det är tur att jag bor där på veckodagarna. På Muskö bussen satt alla små barn eller mellan 10- 13 år och var bara allmänt jobbiga.. När jag kom hem satte jag mig och kollade på top model och sen somnade jag när det slutade.
Bilder kommer senare!
Hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0