Hej!

Hej hej, jag har inte bloggat så himmla mycket, har haft tid men har inte orkat skriva för det känns som om att det kommer att bli så himmla långt det händer ju saker hela tiden så man vill ju skriva om allt.

Jag har haft Meg min brorsas hund med mig i 3 veckor till skolan och det har gått bra, hon är snäll och alla gillar henne :)



Kommer inte ihåg vad jag har gjort på helgerna men jag har för det mest bara varit hemma.
Den 27/ 11 så stod jag och Tilda på gymnasiemässan i Älvsjö och försökte få folk att börja på vackstanäs. Ibland kom det mycket folk och iblan känndes det som om att det inte kom några alls.

Imorgon har vi prov på kondition och jag har ganska mycket kvar att plugga på. Det är ganska mycket som man ska kunna..
Ikväll ska jag och Jennifer åka in till coop i Södertälje och handla lite saker.

Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0