Välkomna!

Hejhej, nu har jag också skaffat mig en blogg :)
Jag kommer skriva vad som händer i mitt liv som är ganska tråkigt men jag tvingar er inte att läsa min blogg.
Det kommer att vara lite bilder i bloggen också för jag gillar att ta kort :)

Idag så har jag varit på bio med min lillarsyster, vi såg Sammys äventyr 3D! Den var bra, men den hade varit ännu bättre om man hade varit 7 år. Ibland så blev det lite mycket med 3D. Vi träffade några kompisar till mig och hennes 2 lillarsystrar som är kompis med min syrra, dom skulle också gå och se den filmen så vi gick med dom.
Jag köpte också lite saker när vi var nere i nynäs och väntade på att filmen skulle börja. Det blev en ny plånbok, en tshirt och en blus, jag kan lägga upp bilder på dom senare.

Nu ska jag gå och lägga mig, Godnatt :)
Här nere har ni en väldigt fin bild på oss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0