Fin dag

Nu har jag kollat klart på big brother och satt mig vid datan och lyssnar på musik. Roligt jag vet!!
Ska snart gå och tvätta bort sminket men ska kanske först ta någon bild på min outfit som ni kan få se. Var lite vår känsla i mina kläder idag. Det var ju faktiskt måånga plus grader ute! :D Man blir ju helt happy i hela kroppen från botten till toppen!

Ja idag så åkte jag och Rebecca och Rebecka in till centrum och gick och kollade lite i några affärer. Vi köpte också en present till Jennifer som fyller år imorgon. Sen köpte vi lite godis och jag köpte en glass innan bussen kom. Till middag åt vi raggmunkar.. tummen upp för dom!
På våran hemkunskaps lektion lagade vi en pannkakastårta som blev väldigt god men den var mäktig som FAN..
Sedan var det dags för hjärt och lungräddning som vi hade tränat på för en vecka sedan. Blev GODKÄNN i det. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0