Red nails

Hej!
Ja jag har målat mina naglar.. ojoj vad spännande.. eller? nej verkligen inte!!
Men dom är röda iallafall :D

Klockan är väldigt mycket men det är lugnan för jag har sovmorgon till 12.20 , eller det är då vi börjar så det är bäst att gå upp i tid!
Ska gå upp kl 8 med Jennifer och äta frukost :)

Tänkte att jag kanske kunde blogga lite mera men jag har inte så mycket att skriva om bara.. :P
Nej nu får jag ta och skärpa mig!! Får ta och skriva lite komentarer på folks bloggar så att man får lite läsare för det är alltid trevligt :)




Ååååh längtar till sommaren :(:(

xoxo MAALIN


Kommentarer
Postat av: matilda-styla din mobil på www.phonefashion.se

fin blogg! :D



Kolla in www.phonefashion.se där kan du köpa blingade mobilskal, färdiga modeller eller så kan du designa och blinga din egen modell!

2011-03-21 @ 08:57:55
URL: http://phonefashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0